Avanzata per l'odontologia di dumane

I Denti si sviluppanu attraversu un prucessu cumplessu induve i tessuti molli, cù u tessutu connettivu, i nervi è i vini sanguini, sò ligati cù trè diversi tipi di tessuti duri in una parte funzionale di u corpu. Cum'è un mudellu esplicativu per questu prucessu, i scientifichi usanu spessu l'incisivu di u topu, chì cresce in continuu è si rinnova per tutta a vita di l'animali.

Malgradu u fattu chì l'incisivu di u topu hè statu spessu studiatu in un cuntestu di sviluppu, parechje dumande fundamentali nantu à e varie cellule denti, cellule staminali è a so differenziazione è dinamica cellulare restanu da risponde.

Utilizendu un metudu di sequenziazione di ARN monocellulare è traccia genetica, i ricercatori di Karolinska Institutet, l'Università Medica di Vienna in Austria è l'Università di Harvard in i Stati Uniti anu avà identificatu è caratterizatu tutte e pupulazioni di cellule in i denti di u topu è in i denti umani ghjovani in crescita è adulti .

"Da e cellule staminali à e cellule adulte completamente differenziate simu stati capaci di decifrà e vie di differenziazione di l'odontoblasti, chì danu origine à dentina - u tessutu duru u più vicinu à a polpa - è ameloblasti, chì danu origine à l'esmalte", dice l'ultimu studiu. autore Igor Adameyko à u Dipartimentu di Fisiologia è Farmacologia, Karolinska Institutet, è coautore Kaj Fried à u Dipartimentu di Neuroscienze, Karolinska Institutet. "Avemu ancu scupertu novi tippi di cellule è strati di cellule in i denti chì ponu avè una parte à ghjucà in a sensibilità di i denti."

Alcune di e scuperte ponu ancu spiegà certi aspetti cumplicati di u sistema immunitariu in i denti, è altri ponu una luce nova nantu à a furmazione di smaltu di i denti, u tessutu più duru in u nostru corpu.

«Speremu è credimu chì u nostru travagliu possa custituisce a basa di novi approcci à l'odontologia di dumane. Specificamente, pò accelerà u campu in rapida espansione di l'odontologia rigenerativa, una terapia biologica per rimpiazzà i tessuti danneggiati o persi ".

I risultati sò stati resi accessibili publicamente in forma di atlas interattivi amichevuli di ricerca di denti di topu è umani. I ricercatori credenu chì devenu dimostrà una risorsa utile non solu per i biologi dentali ma ancu per i ricercatori interessati à u sviluppu è a biologia rigenerativa in generale.

————————–
Fonte di a Storia:

Materiali furniti da Karolinska Institutet. Nota: U cuntenutu pò esse editatu per stile è lunghezza.


Tempu di posta: Oct-12-2020